mandag den 20. februar 2012

Unikke smykker # 2

Inden jeg skal på arbejde, ville jeg lige vise nogle armbånd, som jeg lavede i weekenden.



Elastikarmbånd af sorte sten med tre små lilla sten / Elastikarmbånd af små lilla sten / Knyttet armbånd med blå-grønne sten - De sorte og lilla sten samt nylonsnoren købte jeg til Kreative Dage i efteråret, og jeg viste dem her.

Det der er så fedt ved hjemmelavede armbånd er, at de passer i størrelsen (når man som jeg har ret smalle håndled, kan det være svært at finde armbånd, der ikke er for store), og så har man smykker, som andre ikke har. Derudover kan man nemt og billigt opbygge en samling af armbånd, hvis man f.eks. er til Armparty. Personligt går jeg sjældent med kun ét armbånd ad gangen, men jeg overdriver heller ikke - jeg blander altid farver og materialer for et personligt præg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar