tirsdag den 8. november 2011

Perleforum

Perleforum var med på Kreative Dage forrige weekend. Og det var hos dem, jeg lavede dette fine armbånd.

 

Jeg vil rigtig gerne lære flere teknikker, for jeg synes, det er så hyggeligt at lave smykker, og så er det jo fedt at have unikke smykker.
Jeg har luret lidt på deres hjemmeside, og kan se, at de regelmæssigt har kurser - ville rigtig gerne med til sådan et kursus, så jeg håber, at jeg en dag får muligheden, selvom de holder til helt oppe i Aalborg.


På messen købte jeg nogle materialer til at lave flere smykker. Og det kribler helt for at komme i gang, nu hvor jeg har lånt et knytte-bræt af min moster. Desværre fylder studiet bare ret meget lige for tiden, så det er lige med at finde tiden...

Perlestreng - lysgrøn/turkis
Perlestreng - lyslilla (små perler)


Perlestreng - sort

Nylonsnor til knytning

Knytte-bræt (Stella måtte med på billedet, da hun slet ikke var til at lokke væk fra brættet ;-) )

Ingen kommentarer:

Send en kommentar