mandag den 6. februar 2012

At blive ældre er ikke lig med at blive for gammel

Selvom man fylder 27 i morgen, betyder det ikke, at man er blevet for gammel til kagekone!
Jeg har fået hjemmebagt brunsviger-kagekone til min fødselsdag, så længe jeg husker - en tradition jeg ikke har tænkt mig at bryde, selvom jeg bliver ældre. Boller, kagemand og varm kakao med flødeskum er et must til min fødselsdag.


I lørdags fejrede jeg min og M's fødselsdag (ja, vi har tilfældigvis fødselsdag samme dag) i selskab med min familie. I morgen har vi heldigvis fri (eller... dvs... jeg kommer nok til at pjække fra skole :-/) så vi tager ud et sted og spiser frokost, mens mødre, søstre, svogre og niecer kommer til middag om aftenen. På lørdag venter endnu en fødselsdagsfejring i selskab med svigerfamilien. Det er ren familie-hygge!

Jeg elsker at have fødselsdag! Jeg har fået nogle rigtig gode gaver indtil videre :-) Og jeg er virkelig spændt på at se, hvad jeg får af M i morgen - som regel gætter jeg, hvad jeg får, men i år har jeg slet ingen anelse, så spændingen begynder at vokse. Måske man skulle gøre ligesom da man var lille, og gå tidligt i seng, så det hurtigere bliver i morgen...

Jeg har i øvrigt fået min Tisane Læbebalsam - den er et hit! Men mere om den en af de kommende dage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar