søndag den 26. februar 2012

På vej hjem til mig

Jeg har jo et par gange nævnt Korres Lip Butter, og har flere gange været ved at klikke den hjem. Men jeg har gang på gang udsat det, fordi... jeg ikke har så meget tillid til udenlandske webshops (heller ikke ASOS, som jo vist nok kun sender nogle ting til DK), og fordi jeg ikke lige har syntes, at jeg havde pengene (selvom 55 kr ikke ligefrem er mange penge).

I denne uge opdagede jeg, at den ene af de farver, jeg havde udset mig, er udsolgt (Pomegranate). I dag opdagede jeg så, at en af de andre farver (Mango) snart er udsolgt. Så jeg turde altså ikke vente, selvom jeg havde bestemt, at når der kommer penge i næste uge, så skulle det være. Altså skyndte jeg mig at klikke Mango hjem. Nu må jeg bare vente tålmodigt - forhåbentlig ikke for længe (jeg var lige forbi ASOS igen, og nu ER Mango udsolgt - håber jeg nåede det!). 
Hvis den viser sig at være god, vil jeg bestille et par stykker mere hjem. Jeg tror dog, at jeg vil vente til Pomegranate er tilbage, for jeg kan jo lige så godt købe et par stykker frem for én ad gangen.

Har I i øvrigt set at Bog & Idés Store Bogudsalg starter på onsdag? Jeg gjorde et rigtig godt kup sidste år, så jeg vil på udsalgsshopping igen i år. Tilbudsavisen er kommet, så jeg vil i dag bruge lidt tid på at finde ud af, hvad jeg skal gå efter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar