torsdag den 19. januar 2012

Dreaming of... #2

Korres Lip Butter: Første gang jeg hørte om Korres Lip Butter var her, og min interesse blev øjeblikkeligt vakt. Jeg bruger sjældent andet end øjenmakeup, men har længe været hup på læbestift-trenden - jeg har bare ikke haft modet. Men de fine farver fra Korres kombineret med lip butter er måske en fin start. De kan købes her, hvor jeg allerede har udset mig farverne Mango, Jasmine og Pomegranate. 
Forhåbentlig kommer der snart nok luft i budgettet til at jeg synes, jeg kan tillade mig at hente et par stykker hjem.
Korres Thyme Honey Hand Cream for Dry Chapped Hands: Denne håndcreme har jeg netop først hørt om i dag på denne franske blog, og ordene om den er så rosende, at jeg har fået lyst til at prøve. Den kan købes her, og det vil jo derfor være oplagt at slå købet af denne sammen med Korres lip butter.

I øvrigt drømmer jeg stadig om denne olie - i håbet om at kunne få lækkert hår.

2 kommentarer:

  1. Mmmmm...er vild med Korres.

    SvarSlet
    Svar
    1. Har endnu til gode at prøve Korres, men har hørt meget godt om mærket. Så jeg drømmer ;-)

      Slet