tirsdag den 3. januar 2012

New loves: Smykkende læder, silkehud og bløde læber

Ja, som titlen beskriver, er min kærlighed er faldet på nye ting.




Her til jul, var jeg så heldig at vinde dette fantastiske armbånd fra JEWELSCPH på denne fine blog. Jeg kunne vælge blandt disse armbånd, og valget faldt selvfølgelig på dette armbånd med ametyst og røgtopas, da lilla er yndlingsfarven! Armbåndet pryder allerede mit håndled, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg vil blive rigtig glad for det.



Derudover har jeg fået fingrene i nyt dullegrej, som jeg allerede er stor fan af, nemlig: 

Vichy Nutriextra Bodycream 
En super lækker creme, der blødgør og smelter ind i huden. Derudover skulle den være egnet til hyperallergen hud, hvilket er et stort plus i mine øjne. Jeg har meget sart hud i nakken, og reagerer ofte på cremer, der indeholder parfume (både kemisk og naturlig). Cremen har godt nok en mild duft (som jeg ikke helt kan placerer, men som jeg alligevel elsker), men min nakke viser endnu ikke mine til at slå ud i irritation. Cremen anbefales også på Mere Glimmer, hvor du kan læse, at denne creme egner sig til sart og irriteret vinterhud. 

Kiehl's LIP BALM #1  
En superlækker og blødgørende læbebalsam, som beskytter i disse kolde, blæsende dage. 
TROMBORG lip cure  
Vidundermidlet til tørre læber, hvilket var netop årsagen til, at jeg købte den. LOVE IT! Desværre er den ikke særlig lomme-venlig, så jeg synes, at den egner sig bedst til at stå på mit natbord, og blive brugt herhjemme. I stedet kommer Kiehl's i lommen og følger mig ud i kulden.
Jeg spår, at disse to læbeprodukter bliver uundværlig både denne og mange kommende vintre, for de er virkelig i stand til at modstå vintervejret og beskytte læberne i denne kolde tid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar