torsdag den 5. januar 2012

Distræt?! Ja, det tror jeg nok

Øv, jeg havde lige glædet mig til at give mig i kast med en ny ret til aftensmaden i aften - nemlig svensk pølseret UDEN kartofler (vi er slet ikke kartoffel-mennesker her i huset) inspireret af en af Gane og Gaffels opskrifter... Det bliver bare ikke i dag, for jeg er åbenlyst gået hen og blevet ret distræt.

I formiddags var jeg ude og handle ind til de næste uger, som står i eksamenernes tegn (først en uge-eksamen og så et forsvar af en opgave). Så slipper jeg nemlig for at tænke for meget på mad og indkøb midt i al stressen, som jeg forventer vil dukke op.
Da jeg kom hjem, skulle madvarerne pakkes ud, heriblandt en pakke Mou tomatsuppe, som vi skulle have engang i næste uge. Den var meget kold (sjovt nok) så jeg lagde den fra mig på køkkenbordet, og... kan du gætte det? Ja, jeg glemte alt om den igen, lige indtil jeg skulle give katten mad for lidt siden - der lå pakken på bordet, optøet!

Så nu står den altså på tomatsuppe i aften. Sådan kan valgene også blive taget for en ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar