tirsdag den 24. januar 2012

Wishing for...

Jeg har fødselsdag om et par uger, og min ønskeseddel vokser. Normalt plejer jeg bare at revidere min ønskeseddel fra jul og tilføje et par ting, men i år er den vist blevet noget længere end den var til jul. 

I min familie giver vi ikke så store/dyre gaver. Derfor ønsker jeg mig penge til en ny mobil, som er over tre år gammel og er ved at falde fra hinanden. Denne mobil måtte gerne ende i min lomme.
Billede lånt her
Jeg elsker alle former for dullegrej, så der er selvfølgelig også endt lidt på ønskesedlen.
Clarins HydraQuench Intensive Serum
Origins Clear Improvement Charcoal Mask
Korres Lip Butter i farverne Mango, Jasmine og Pomegranate
Billede lånt her
Gode makeup-pensler, f.eks. MAC #187 og # 266
MAC øjenskygge i farven Chacoal Brown
MAC Soft and Gentle Skinfinish
MAC Powder Blush Mocha
Mavala, Mava Flex Negleserum
Christian Dior Creme Abricot
Essie Neglelak i farverne Island Hopping, Mint Candy Apple, Lilacism, Winter Bobbing for Baubles
Billede lånt her
Schwarzkopf BC Oil Miracle light
Parfumer: Marc Jacobs Daisy, DKNY De Delicious Woman, L'eau par Kenzo
Makeup-spejl med lys
Billede lånt her
Jeg ønsker mig selvfølgelig også tøj, nemlig cardigans, bukser, T-shirts med både lange og korte ærmer, fritids-/joggingbukser, og undertøj. Accessories er også på listen. De sidste dage samt vejrudsigten for de næste dage viser, at vinteren ikke er ovre, så jeg har også nogle varmende ønsker i form af tubetørklæder i strik og skindhandsker.

Hvis man kender mig, giver det sig selv, at der også er bøger at finde blandt ønskerne.
Lone Mikkelsen: Land at tabe eller vinde (Bind 21 i bogserien, Slægten)
Ildefonso Falcones: Fatimas Hånd (som lige nu er at finde på tilbud i Føtex)
Marian Keyes: Den klareste stjerne
Siri Hustvedt: Sommeren uden mænd
Carlos Ruiz Zafon: Englens Spil
Edward Rutherford: New York
Ulla Terkelsen: Vi kan sove i flyvemaskinen
Umberto Eco: Rosens Navn

Nogle af disse bøger har jeg allerede nævnt her og her.

Sidst, men ikke mindst har jeg også hvad jeg selv vil kalde nogle mere praktiske ønsker, såsom Le Petit Robert: Fransk-fransk ordbog (CD-rom), Gyldendals elektroniske Ordbøger: Dansk-fransk/fransk-dansk, ur, rummelig læder-skuldertaske, Zone Confetti Kurve i grå eller lilla. 
Billeder lånt her
Nå ja, så er der jo også denne nemme slags gaver, som man aldrig går helt galt i byen med - gavekort til forskellige butikker i Århus samt selvforkælelse.

Dette er bare et udkast af mine ønsker, men jeg har også en stor familie, så der skal jo være lidt at vælge i mellem ;-)

2 kommentarer:

  1. Hvis du vil give dig selv en for-fødselsdagsgave så har billigvoks.dk Essie neglelak til 38 kr. Jeg har selv lige købt mig fattig ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ville ønske jeg kunne, for det ER virkelig billigt. Men er i forvejen fattig, så må bare håbe, at der bliver lidt at finde i gavehøsten ;-)

      Slet