torsdag den 5. januar 2012

Dreaming of...


Purely Professional har været været omtalt en del i Blogland på det sidste, og som jeg skrev for kort tid siden vil jeg meget gerne have fingre i deres produkter. Jeg har særligt kig på deres hårprodukter, som jeg har læst gode anmeldelser om hos både Pudderdåserne og Emily. Produkterne lægger på nuværende tidspunkt på 120 kr, men Purely Professional har på FB selv gjort opmærksom på, at de regulerer priserne i det nye år, og dette er sidste måned, hvor man kan købe produkterne til introduktionsprisen. Så jeg overvejer stærkt at få et produkt eller to i hus inden - det er jo ikke til at vide, hvor dyrt det bliver senere hen... 


Schwarzkopf BC Oil Miracle light er for nyligt dukket op på min radar, og det er et produkt, der frister. Jeg er nemlig på jagt efter et plejende hårprodukt, som kan pleje mine slidte spidser uden at fedte eller tynge mit fine, tynde hår. Og det er netop, hvad denne miracle oil siges at kunne gøre.  


Origins Clear Improvement Charcoal Mask er et produkt, som jeg håber, vil kunne afhjælpe mit problem med store porrer og urenheder. Jeg har både hørt og læst, at den skulle være effektiv. Og hvis jeg skal være helt ærlig, så er jeg i længden ikke helt tilfreds med min peeling maske fra JorgObé, men mere om det en anden dag.

Det er jo også januar - krisen kradser, kassen er tom efter juleræset, og der skal spares. I øvrigt har jeg allerede brugt en pæn sum penge denne måned (dog hovedsageligt købt for gavekort, som jeg fik i julegave). Et nyt semester starter også snart, hvilket betyder bogindkøb. Heldigvis er der kun en måneds tid til min fødselsdag, så disse ting kunne meget passende komme på ønskesedlen. 

Billedkilder: purelyprofessional.dk, hairpower.dk, matas.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar