mandag den 27. februar 2012

Danmarks største bogudsalg

Bog&ide.dk
Det store bogudsalg starter på onsdag. Jeg glæder mig allerede! Jeg elsker bøger, jeg kan slet ikke få nok, og når nu der er bøger at finde til så få penge, skal jeg da have udvidet samlingen lidt. 
Sidste år fik jeg virkelig noget for penge - mener købte bøger (som i øvrigt var rigtig gode) for omkring 250 kr til en værdi af 700-800 kr. Håber jeg kan gøre det lige så godt i år.

Jeg har brugt min weekend på at studere udsalgskataloget, og har fået lavet mig en fin inspirationsliste. Så nu er jeg klar til at komme ind og ose.  


Ulla Terkelsen:* Vi kan sove i flyvemaskinen
Morten Vestergaard: Pigen fra Auschwitz
Inger Frimansson: Skyggen i vandet
Ariana Franklin: Dødens Herskerinde
Juan Gomez-Juvado: Forræderens Mærke
Raymond Khoury: Tegnet
Guilio Leon: Lysmordene
James Meek: Vi begynder nedstigningen nu
Katrine Grünfeld: Mindre pletter
Peter Høeg: Den stille pige
Takashi Matsouka: Spurvenes By
James Collins: Højt at flyve
Floortje Zwigtman: Jeg, Adrian Mayfield
Raymond Khoury: Slangens Ring
Torben Guldberg: Teser om eksistensen af kærlighed
David Benioff:  Tyvenes By
Thorstein Thomsen: At elske Charlotte
Tahmima Anöm: En gylden tid
Sophie Dahl: Voksentid
Gina B. Nahai: Kaspisk Regn
Natasha Illum Berg:* Med hensyn til Harry og andre fortællinger
Randy Pausch: Sidste forelæsning
Barack Obama:* Arven fra min far
Jo Brand:  Dem om os
1001 bøger du skal læse før du dør
Hvor var du?

De titler, som er markerede med stjerner (*), har jeg tidligere haft kig på, så udmiddelbart bliver det nok dem, jeg går efter. Resten kender jeg ikke, men jeg synes, de ser spændende ud.  

Har du læst nogle af disse bøger? Og kan de anbefales? 
Skal du på bogudsalg?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar