onsdag den 8. februar 2012

Skal... skal ikke...

Dilemma!

Skal man købe billige Essie neglelakker på billigvoks.dk til KUN 38 kr... Har kig på nogle stykker, som jeg er sikker på ville klæde mine negle - herunder også en Protein Base Coat til 58 kr, som sikkert hvis den altså virker vil være god for mine negle, der ofte er gemt af udtørrende neglelak.



Eller skal man købe en eller flere af de Korres Lip Butters pÃ¥ Asos, som jeg har haft kig pÃ¥ længe og før har skrevet om... Jeg har kig pÃ¥ tre farver, som jeg synes er rigtig pæne. 


Efter at have været i fast forhold i snart fire Ã¥r er jeg gÃ¥et hen og blevet lidt doven, nÃ¥r det kommer til makeup (manden elsker mig jo, som jeg er!). Men pÃ¥ det seneste er lysten til at lege med makeuppen kommet tilbage. Jeg er sÃ¥ smÃ¥t begyndt pÃ¥ at bruge læbestift, men de er ret udtørrende i denne vinterkulde, og ikke et hit hos kæresten, sÃ¥ farvede lip butters virker som et godt alternativ.   

Well, what to choice... Måske skulle jeg vente til efter weekenden, hvor sidste omgang fødselsdagsfejring venter - hvem ved, hvad der kommer af gaver ;-)








Ingen kommentarer:

Send en kommentar