mandag den 30. januar 2012

Venter på bestilling

Jeg skrev jo om Tisane Læbebalsam i sidste uge, og brokkede mig lidt over, at der ikke var nogle forhandlere i Århus, og at det var for dyrt at købe over nettet. Men da jeg var et smut inde i byen i torsdags fandt jeg løsningen - Tisane Læbebalsamen kan nemlig bestilles hjem via Sundhedskost (YAY!). Så nu venter jeg bare på opringning om, at den er klar til afhentning.
Det kostede i øvrigt ikke noget at få den bestilt hjem, og den forventes at komme i morgen, så det kan faktisk godt svare sig frem for onlineshopping. 
Glæder mig i øvrigt til at teste den, så håber godt nok den kommer i morgen!

Billede lånt her
Det var i øvrigt mit første besøg i butikken. Jeg kører ellers tit forbi med bussen, og har ofte haft lyst til at kigge ind. Jeg forstår simpelt hen ikke, at jeg ikke har gjort det noget før. Jeg skal hilse at sige, at den er et besøg værd! Butikken er hyggelig, produkterne skønne og betjeningen rigtig god! 

2 kommentarer:

  1. Godt du snart får den hjem. Jeg glæder mig til at hører hvad du syntes om den. Nu når du har ventet så længe;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er kommet hjem og skal hentes i morgen ;-) Det bliver spændende at se hvor god den rent faktisk er - især med den kulde vi har i vente!

      Slet