torsdag den 9. februar 2012

New loves: Vinterpleje

Normalt plejer jeg at have problemer med eksem/ekstremt tørre mundvige i efteråret og vinterhalvåret, men det har der ikke været noget af i år. Og nej, hvor er det dog dejligt!
Årsagen er ganske enkel - endelig efter lang tids søgen har jeg fundet de rette produkter til mine læber. 
Tromborg Lip Cure bruger jeg hovedsageligt om natten. Den har en dejlig cremet konsistens og er uden duft. Den fugter rigtig godt, og fungerer rigtig godt, hvis læberne skulle være blevet tørre. 

 
I dagstimerne er Tisane Læbebalsam blevet min nye bedste ven! Jeg tager simpelt hen ikke nogen steder uden den. 
Grunden til at jeg er blevet så glad for Tisane er, at jeg ikke længere behøver smøre mine læber en million gange om dagen for at de forbliver fugtede. Og det er på trods af den sibiriske kulde, vi har haft den sidste tid. I modsætning til mange andre læbepleje-produkter, tørrer Tisane ikke ind to sekunder efter man går ud i kulden, faktisk klarer den snildt turen i skole/på arbejde, hvor jeg både venter på bussen i kulden og sidder i varme busser med tør luft (altså er udsat for meget svingende temperaturskift). Den klarer også fint en dag på arbejde i et byggemarked, hvor jeg står i træk og tør og støvet luft - normalt undgår jeg ikke tørre læber efter selv en kort arbejdsdag. 
Alt i alt giver Tisane virkelig bløde læber, og så er den ikke upopulær ved kæresten - den dufter nemlig ikke stærkt og er ikke alt for klistret. Elsker den!
Endnu et plus er prisen på Tisane - 5o kr. (jeg fik den faktisk til 40 kr, da den var på tilbud), og så er den bedre en mange dyrere alternativer. Minusset er, at den ikke forhandles særlig mange steder - i Århus forhandles den slet ikke. Derfor er det nødvendigt at købe den på nettet, hvor portoen ofte er lige så høj som prisen. En anden mulighed er at gøre som jeg tidligere har fortalt og bestille den hjem via en helsekostforretning (HELSAM).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar