søndag den 18. december 2011

Ulla Terkelsen

Forberedte dette indlæg for lidt tid siden, men glemte alt om det igen... Så må hellere få lagt det ud, mens jeg husker det.



Jeg synes, at Ulla Terkelsen er en rigtig sej kvinde! 
Hun er bÃ¥de intelligent og vidende, og sÃ¥ er hun en af grundene til, at jeg engang drømte om at blive journalist og korrespondent.  
Jeg har netop opdaget, at denne seje dame har skrevet en biografi (som ses på billedet herover) - endnu en ting, som burde have været på min ønskeseddel her til jul.

Der kommer i øvrigt et program på TV2 i det nye år, som følger kanalens forskellige korrespondenter (heriblandt Ulla) i deres dagligdag. Jeg har endnu kun set reklamerne for programmet, men jeg er sikker på, at det er et program, der skal ses!

1 kommentar:

  1. Rigtig fin blog du har :-)
    Hvis du har lyst skal du være velkommen til at kigge forbi min blog og deltag i konkurrencen om et armbånd :-)
    http://jadoreblog.dk/konkurrence-2

    SvarSlet