onsdag den 31. august 2011

Unikke smykker

Da jeg gik på efterskole havde jeg valgfaget "Smykker," hvor jeg producerede en masse forskellige smykker - mest vikingesmykker lavet af ringe. Af alle de kreative valgfag jeg nogensinde har haft, var det fag helt klart mit yndlingsfag! 
Engang i mellem dukker lysten til at lave mine egne smykker igen - både fordi det er sjovt, fordi man kan lave sine helt egne smykker, hvor ingen andre har et magen til, og fordi jeg elsker smykker.  Og så er der ikke noget federe end at have smykker, som ingen andre har ;-)

På et tidspunkt opdagede jeg Jigsaw Smykker, som har en fin lille butik i M.P. Bruuns Gade (de har iøvrigt også butikker i Vejle, Viborg og Aalborg). De har de mest fantastiske færdiglavede smykker  men de har også de herligste materialer, som man kan lave sit helt eget smykke af - du vælger selv om du vil lave det på stedet eller tage det med hjem. Og de søde medarbejdere hjælper gerne med tips og tricks, så man behøver ikke nødvendigvis være erfaren. Derudover afholder de ofte workshops - som jeg ville elske at deltage i!


For et års tid siden lavede jeg dette armbånd. Jeg er virkelig glad for det, og går med det næsten dagligt.

Jigsaws materialer er desværre lidt dyre, så det ikke lige den butik, jeg besøger alt for tit - man bliver nemlig meget fristet! Så jeg ønsker mig et gavekort dertil, så jeg kan bruge min kreativitet lidt mere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar