mandag den 15. august 2011

Amos Bagebøger

Synes lige jeg ville dele mine faste følgesvende med alle interesserede :-)
Amos Bagebøger er simpelt hen så gode og indeholder rigtig gode opskrifter på alle former for bagværk - bradepande-kager, småkager, formkager, lagkager, boller, brød... Lige hvad hjertet kan begære!

Der findes tre bøger i serien:
  • Amos Store Fødselsdagsbagebog
  • Amos Store Bagebog 2
  • Amos Store Bagebog - Året Rundt
Opskrifterne er enkle og nemme at følge. Og så byder bøgerne også på tips - need to know - til bagning.
Personligt er jeg helt vild med opskriften på Drømmekage fra Brovst samt på Fødselsdagsbollerne. Og senere i dag (så snart jeg får taget mig sammen) vil jeg bage Chokolade-muffins og Grove brunch boller. 

Det skal iøvrigt siges, at bøgerne ikke koster mere end 30-40 kr. stykket.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar