lørdag den 29. oktober 2011

Kreative Dage 2011

Dagen i går tilbragte jeg i Fredericia Messecenter til Kreative Dage 2011.
Min familie er enormt kreativ, og laver mange forskellige ting (strikning, syning, patchwork, brodering osv.), så derfor er disse husflidsmesser blevet en årlig tradition for dem. 
Selv er jeg ikke helt så kreativ, ikke længere i hvert fald. Med et ofte ret så krævende kandidatstudie er der ikke så meget fritid til at sætte sig ned og koncentrere sig om kreative sysler. Men jeg trængte lige til en fridag langt fra skole og bøger, og så var dette en oplagt mulighed.

Når jeg skal være kreativ, er min stor interesse smykker. Som jeg har fortalt tidligere havde jeg 'Smykker', da jeg gik på efterskole - en interesse jeg har bibeholdt lige siden.
Derfor var det heller ikke så overraskende, at jeg gik efter de stande, som udstillede og solgte smykker og smykkematerialer. 

Især to var mine favoritter - nemlig Perleforum, hvor jeg var til workshop i knytte-teknikker, og Unika Smykker, hvor jeg købte to læderarmbånd og nogle rigtig fine smykkematerialer.

Derudover lavede Trædrejeren fra Fyn nogle rigtige fine træting, og i dag fortryder jeg helt, at jeg ikke købte en lillebitte ting.  

Kreative Dage 2011 fortsætter sit fokus på spændende, kreativ inspiration til købelystne hobbyfolk, håndarbejdsentusiaster og gør det selv-interesserede resten af denne weekend.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar