mandag den 3. oktober 2011

Nem mad

Engang i mellem må det bare gerne være lidt nemt at lave aftensmad... 
M og jeg har tit aftenvagter på arbejde - for mit vedkommende som regel uden pause og dermed også uden aftensmad. Når man først kommer hjem ved 21-tiden, og er træt og møg-sulten, så må aftensmaden meget gerne lave sig selv - og helst være klar i løbet af nul komma fem.
Ja, jeg ved godt, at vi lever i en tid, hvor man fremhæver økologisk mad, lavet helt fra bunden, men jeg er altså ikke fanatisk tilhænger... Hvis jeg engang i mellem kan springe over, hvor gærdet er lavest i forbindelse med madlavning, så gør jeg det altså. Og derfor er jeg stor fan af Dolmios Saucer!
De sparer mig for tid, når maden skal laves, og jeg behøver ikke at bekymre mig om at skulle krydre mig frem til den rette smag.

Al Forno (tv) er rigtig god i et ildfast fad sammen med pasta og kylling eller pølser. Den almindelige Pastasauce er rigtig god til kødsovs og lasagne.

Brun oksekødet og hæld Pastasaucen ved...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar