søndag den 16. oktober 2011

Yndlingssmykker

Mine yndlingsørestikker (mine ferskvandsperle-ørestikker) er gået i stykker...
Jeg går med dem dagligt, fordi de er så fine og enkle, og så passer de bare til alt - derfor er det kun sjældent, at de må vige pladsen for andre øreringe.
Ørestikkerne har allerede været gået i stykker før, så jeg ved, at de kan limes. Desværre kan det bare ikke rigtig svare sig - det har snart kostet mig lige så meget at få dem repareret som at købe dem. 
Så nu overvejer jeg kraftigt, om jeg skulle anskaffe mig et nyt par.

Dette par fra Perlegaver.dk er rigtig fine, og lægger i en SU-venlig prisklasse.

Fordi jeg er så glad for det par, jeg har, er der nu også en god chance for, at jeg stikker forbi Palmø igen, igen og får sendt mine yndlingsørestikker til reparation.

Hvad med dig, har du også et yndlingssmykke, som du slet ikke kan undvære?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar