tirsdag den 12. juli 2011

Det kan man sgu da ikke!

Som katteejer blev jeg virkelig provokeret af et af TV2 Østjyllands indslag her til aften!
Indslaget handlede om en mand fra Hammel, som er så træt af, at nabolagets katte besørger i hans have, at han nu truer med at indfange disse katte og få dem aflivet.

Han har tilsyneladende retten på sin side, men alligevel tænker jeg: DET KAN MAN DA IKKE BARE GØRE!! Min anden tanke er, at så er man sgu da også SMÅLIG, hvis der skal så lidt til! Selvfølgelig er det da træls, at der lægger l*** i ens have, men så er det da heller ikke værre - eller er det bare mig?!?
Og hvad skal de stakkels uheldige katteejere dog gøre... De har jo ikke en chance for at vinde!
Man kan jo ikke bare fortælle sine katte, at de altså ikke lige må gå ind i den have, fordi manden der bor derinde er ond. Og man kan jo heller ikke lige pludselig lukke katten inde, hvis den er vant til at komme ud. Hvad skal man så gøre?!?

Jeg kan kun prise mig lykkelig for, at jeg ikke bor i nærheden af den mand. Og jeg håber virkelig ikke, at han nogensinde får chancen for at føre sine trusler ud i livet!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar